klasfoto

klasfoto

woensdag 29 februari 2012

vrije tekst

Lowie maakte 5 zinnen: Ik speel graag buiten. Ik hou van fietsen. Ik zwem graag. Ik vind mijn speelgoed leuk. Ik vind honden leuk.

Amandine schreef: Ik rij graag paard. Ik rij op Anika. Ik geef aan Anika hooi. Anika eet graag wortels. Annika is mijn lievelingspaard.
Hanne schreef: Atelier! Ik ga elke zaterdag naar het atelier. Ik maak daar mooie kunstwerken. Als ze klaar zijn, mag ik ze meenemen naar huis. Ik zet de kunstwerken op de kast. De kast staat al vol.
Xanthe schreef: Er waren eens drie konijntjes in het bos. Xanthe zag dat de konijntjes honger hadden. Ze nam een emmertje en deed er gras dan riep ze de konijntjes. De 3 konijntjes kwamen naar Xanthe. Ze aten het gras helemaal op en dan gingen ze samen naar huis en ze werden de dikste vrienden.

De eersteklassers kregen tijdens de krokusvakantie de opdracht om een 'vrije tekst' te schrijven over iets wat ze graag doen.
En de resultaten mogen er zijn... Super goed gedaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten