klasfoto

klasfoto

dinsdag 7 juni 2011

GEZOCHT (boskamp)

We luisterden naar een verhaal van Klein Konijn die gaat kamperen. Net als ons heeft hij het goeie idee dit met zijn vriendjes samen te doen!
Deze namiddag werkten we de spelen af. Alle groepjes werkten heel goed door zodat ze eigenlijk bijna allemaal ongeveer klaar zijn. Donderdagnamiddag verzamelen we het materiaal en dan zijn we eigenlijk klaar om te vertrekken. Ook de bagagelijst en brief ging vandaag mee naar huis!
Ik ben nog op zoek naar mama's of papa's of oma's of opa's die willen mee reizen met de trein naar het boskamp (dinsdag 14 juni). Volwassenen kunnen met de trein gratis 4 kinderen meenemen. Als we met 4 begeleiders (ikzelf en nog 3 personen) zijn, kunnen alle kinderen gratis reizen. 
Laten jullie me weten of je dit zou zien zitten? Bedankt alvast!

4 opmerkingen:

  1. Hey Yannick,

    Je bedoelt waarschijnlijk dinsdag 14 juni ipv maandag 13 juni.
    Wij kunnen jammergenoeg niet meegaan. Ook al hebben we heel veel zin... :-)

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, ik bedoel maandag. Heb het aangepast.

    Grtjs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nee, je bedoelt dinsdag en niet maandag ;-) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ojee! Wat ben ik een ... professor! Heb ik het dan eigenlijk juist aangepast? Ik zal eens moeten dubbelchecken! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen