klasfoto

klasfoto

donderdag 9 juni 2011

Aan tafel

We zaten aan tafel. Papa ging de groentenpaté gaan halen. Ondertussen was Berk met papa's boterham aan het spelen. Als papa terug was, was hij boos. Dan was papa zijn boterhammen aan het smeren. Toen had Berk met zijn cornflakes gemorst. Hij was verbaasd aan het kijken. Toen begon hij een beetje te wenen. Hij keerde terug naar zijn stoel en dronk zijn water op. Dan begon hij te lachen als zijn water op was. 
Ik moest van mama mijn kousen gaan halen. Ik ging naar boven om kousen. Ik smeet mijn kous van de trap boven naar beneden. Berk stond op de trap en nam mijn kous. Ik rende naar beneden. Berk koerste weg. Ik had hem bijna. Dan draaide Berk hem om en ik had hem. Ik deed mijn kous aan en mijn schoen. En dan was Annemie daar en moesten we met haar mee.


(vrije tekst van Mats)

2 opmerkingen:

  1. Het is echt zo gebeurd!
    Dat heb je goed, in de juiste volgorde verteld!
    Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Mats, dat is super goed geschreven. Bijna een heel opstel! Ik kan me Berk volledig voorstellen hihihi!
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen