klasfoto

klasfoto

zaterdag 16 april 2011

Operatie Joke

Op woensdag 20 april wordt Joke geopereerd aan haar voet! Allemaal duimen voor Joke: een duim voor 'niet teveel pijn' en een duim voor 'een snel herstel'!
Joke, misschien vind je het wel leuk om ons via deze blog te kunnen volgen? We proberen af en toe een berichtje te posten zodat je eigenlijk ook een beetje in de klas kan zijn. Wat denk je? Uiteraard houden we ons ook aan de belofte om je af en toe te komen ontvoeren richting... Meigem! x

2 opmerkingen:

  1. Hey derdeleefgroepers,

    Tof dat jullie aan mij denken, zo af en toe.
    Ik denk ook heel veel aan jullie!
    Met mij gaat het ondertussen elke dag wat beter.
    Ik mocht vorige donderdag al naar huis maar had toen nog heel veel pijn.
    Ik heb nu enkel nog pijn als ik rondloop met mijn dierbare krukken. Ik kan nog niet zo heel lang rechtop staan of rondlopen.
    Elke dag komt er een verpleegster aan huis om mijn 3 grote wonden te verzorgen. De verpleegster haalt dan de verbanden en de ondersteunende schelp van mijn voet en verzorgt de wonden (die met nietjes en draadjes zijn dichtgemaakt) met isobetadine. Daarna maakt ze alles terug mooi dicht met de verbanden.
    Binnen een week moet ik terug naar Dokter Lootens. Hij zal de wonden bekijken en er een vaste gips rond doen. Hopelijk vindt hij dat alles er oké uitziet! De boodschap is nu rusten, rusten, rusten en nog eens rusten!
    Veel plezier daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle kinderen waren heel blij met de blog! Lies vroeg of iedereen van de hele wereld dan kan lezen wat wij in de klas doen en Merel is blij dat haar mama nu niet meer de hele tijd zal vragen wat ze vandaag gedaan heeft op school!

    BeantwoordenVerwijderen